dinsdag 26 juni 2012

Een nieuwe blog is geboren


LASUPERBELLE! Ja inderdaad, het is Frans voor wie het nog niet zou doorhebben  ;-) Frans is mijn lievelingstaal dus dit was mede de reden waarom ik voor een franse blognaam koos. 

De reden van ontstaan van deze roze blog is het feit dat er naar mijn mening veel te weinig Belgische (beauty)blogs zijn. Anderzijds had ik er zelf ook zin in om een eigen blog op te starten. Deze vakantie leek mij daar het ideale moment voor. Ik studeer zelf, dus tijdens het schooljaar heb ik altijd wel wat minder tijd. Echter nu zal ik toch proberen elke week een paar artikeltjes te schrijven.

Mijn intresses zijn heel ruim, dus deze blog zal vooral gaan over fashion, muziek, media, voedsel, make-up en andere lifestyle onderwerpen.

Alle producten die ik zal reviewen doe ik met mijn eerlijke mening. Je mag er ook vanuit gaan dat alles zelf aangekocht is, tenzij anders vermeld.  
De foto’s die ik neem zullen enerzijds met mijn roze Sony genomen worden of met een iphone/ipad. Het logo van mijn site heb ik ook zelf ontworpen.
Ik zal wel zien hoe het uitdraait, maar ik ben gemotiveerd dus ik zal er helemaal voor gaan!

                                 

Momenteel heb ik nog examens tot 3juli, dus tot dan zal het hier even stil zijn.

Liefs,

La(urence)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten