dinsdag 14 augustus 2012

Mister Radiant : Givenchy


Eindelijk komt de zon eens langs in België. Tijd om die bleke benen eens te laten bruinen!
Zelf ben ik nog niet op reis geweest, wat voor mij 1 van de redenen was om Mister Radiant van Givenchy aan te kopen.  Men zegt dat het je een natuurlijk bruine schijn geeft..dus waarom zou ik het dan niet eens uitproberen?


Het uitzicht vind ik helemaal super. Bruine bolletjes die zweven in een soort witte gelei!
Eenmaal uit de tube ziet het eruit als volgt :


Na een paar draaibewegingen, knakken de gouden bolletjes open en krijg je een goudbruine kleur.

Persoonlijk vind ik wel dat je goed moet smeren zodat er zeker geen strepen achterblijven. Niet dat het zo’n ramp zou zijn, want je kan het gewoon terug afspoelen.

Ook niet altijd makkelijk om direct te zien welke plekken je al dan niet gedaan hebt.
Ik heb enkele foto’s genomen van hoe het er achteraf uitzag. Mijn camera is niet de beste, dus ik weet niet of jullie enig verschil merken. Ik echter wel. Op de foto's kun je goed de glinstertjes zien.



Het linkerbeen op de foto had ik ingesmeerd met Mister Radiant. Je ziet toch een beetje een verschil met het rechterbeen. 

Enig nadeel achteraf was wel dat je hele hand onder de glitters zit…maar even onder de kraan houden en ze waren weg !

Op de website van Ici paris Xl kost een tube van 30 ml 32,49 euro, deze is denk ik alleen bedoeld voor het gezicht. 
Ik heb echter een tube van 100 ml die 47 euro kostte en bedoeld is voor het lichaam. 
Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard!

Tot morgen is er trouwens 10% korting op de site van Ici Paris Xl Belgie (geldig op parfums)! 

Veel liefs, La. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten