zondag 9 september 2012

Gent : Yesterday shoppingbag

Gisteren was het eindelijk zover, gedaan met leren! Ik was al meer dan een maand niet naar Gent geweest, dus ik verlangde er al intens naar. Het was heerlijk weer, misschien zelfs net iets te warm om alle winkels grondig te doorspitten :)

Morgen ga ik lekker nog eens! Ik kan er maar niet genoeg van krijgen hih. Voor wie het nog niet wist, ik vertrek volgende week op reis dus er zijn steeds wel dingen die ik nog kan gebruiken ;-)

First stop : standaard boekhandel.
Ik ga op reis een aantal landen bezoeken en wil graag wat op de hoogte zijn wat er te bezien valt, dus bij deze kocht ik dan ook een aantal reisgidsen. Hier een voorproefje van de landen waar ik naar toe zal gaan.

                                                    

Deze kosten elk 9 euro, wat goedkoper is dan de bekende capitoolgidsen. De kwaliteit lijkt me echter ook prima en er zit ook een grote kaart bij, inclusief de eventuele metrolijnen.


Voor op het vliegtuig en voor tijdens de vakantie kocht ik een hele 'bol' kauwgum van stimorol in het Kruidvat. Deze kost 1,50 euro en er zitten 70!! stuks in.


Natuurlijk kon ik ook de h&m niet overslaan! Daar kocht ik een lekker warme winterpull, die toch nog een tikkeltje zomer uitstraalt door de kortere mouwen. Deze was 25euro. 

                                         

Daar kocht ik dan ook nog voor 5 euro een zwart bikinitopje. Al mijn bikini's zijn badeaubikini's en ik had zin om eens een bikini te hebben met bovenaan "V-vormpjes". Thuis heb ik echter al een zwart zwembroekje, dus kocht ik nu alleen het bovenstuk. 

Naast de grote ketens in Gent, heb je echter ook nog de lokale winkeltjes met handgemaakte producten etc. 
Zo is er het bekende winkeltje " Au bon Marche" dat in een zijstraat ligt van de populaire veldstraat. 


De oorbellen die ze verkopen zijn echt heel mooi, helaas ook prijzig. Zo kocht ik het volgende paar voor 58 euro. 
                                      

Alvast bedankt voor het lezen en sorry voor de rode achtergrond op de foto's. Ik ben momenteel nog wat aan het experimenteren met achtergronden en mijn fototoestel! 

Zijn jullie al eens in Gent op bezoek geweest? 

Liefs Laurence x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten