woensdag 5 september 2012

What to buy for my last trip : Kruidvat & Hema

Na een maand is eindelijk het einde van mijn examens in zicht. Ik ben reeds aan het leren sinds eind augustus..ja, je leest het goed! Al meer dan een maand!
Een reisje kan ik daarom ook zeer goed gebruiken. Voor ik vertrek moet ik dringend nog eens naar het stad om een paar inkoopjes te doen. Het zal er warm zijn, zelf heel warm ;-) 
Ik zal met jullie even overlopen wat zeker op mijn lijstje staat. 


Allereerst heb ik kauwgom nodig. Ik hou van een frisse mond en ik ga met het vliegtuig dus dit kan handig zijn tijdens het opstijgen en landen. Je weet wel, als de luchtdruk plots sterk stijgt en daalt, krijg je pijn in je oren ...heb ik steeds last van :(

Heb ik ook enkele aanbiedingen van het kruidvat gezien die zeker de moeite waard zijn. 
Ik overweeg misschien om de wegwerpmesjes te kopen, want 2euro is eigenlijk echt geen geld voor 8 stuks.
Eind september begint mijn school terug dus moet ik ook nog een aantal schoolspullen kopen. Ik hou van die gekleurde post-its om tussen mijn boeken te steken, maar helaas vind ik die soms echt heel duur. Daarom biedt Hema een zeer goed alternatief.

Tip : Veel onlinespullen van Hema worden tot 15 september GRATIS thuis geleverd! 

Misschien koop ik ook nog de mascara van Maybelline om hem eens uit te proberen. Ik blijf echter nogal gehecht aan mijn vertrouwde producten. 
Nivea heeft een make-up remover in de vorm een mousse en daar ben ik heel benieuwd naar. Ik heb 1  make-upremover van Nivea voor waterproof mascara mee af te halen, maar ik vind hem toch vrij agressief. Hopelijk lukt het met deze ook en is hij wat milder voor de huid.

Ook zal ik langsgaan bij de boekenhandel want ik moet een aantal reisgidsen kopen. Ik ga namelijk 4 landen bezoeken en ik wil graag op de hoogte zijn van de cultuur en wat er te bezoeken valt. 
De reisgidsen die ik in mijn gedachten heb, zijn deze bekende van Capitool. Ze hebben ook reeds een aantal mobiele Iphone-apps! 


Gaan jullie nog op reis deze nazomer? 

Liefs, La x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten